مشاوره دکوراسیون داخلی – مشاوره طراحی داخلی منزل

مشاوره دکوراسیون داخلی

مشاوره دکوراسیون داخلی موضوع این مقاله هلدینگ ساختمانی سپنتا میباشد، در مطالب گذشته به طور کامل هرآنچه درباره طراحی دکوراسیون داخلی لازم بود بدانید را توضیح دادیم و با توجه به اهمیت کار این حوزه تصمیم گرفتیم در قالب یک مقاله شما را با شغل مشاوره دکوراسیون داخلی و خدماتی که یک مشاور ارائه میکند، آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

مشاوره جهت تغییر دیزاین و دکوراسیون منزل 

call to action

تغییر دکوراسیون، حتی اگر منتهی به تغییر مکان یک گلدان و یا مبلمان باشد، هم می­تواند حس زیبایی در افراد ساکن در آن مکان ایجاد کند. حال اگر این تغییرات انجام شده هوشمندانه و کارشناسانه باشد می تواند علاوه بر زیبایی و یک تغییر خوب، برای شما فضای بیشتری نیز ایجاد کرده و یا حتی در فضایی کوچک کاربری های متفاوتی را تجربه کنید. در بسیاری از اوقات فضای در اختیارمان به اندازه ای نیست که خودمان با ایده و سلایق شخصی بتوانیم تغییراتی هوشمندانه ایجاد کنیم؛ اینجاست که مشاوره دکوراسیون داخلی اهمیت پیدا میکند.

مشاوره جهت تغییر دیزاین و دکوراسیون منزل 

مشاوره دکوراسیون داخلی؛ بدلایل نامشخصی در اذهان عمومی چنین باوری وجود دارد که طراحی دکوراسیون داخلی تنها مربوط به قشر غنی و ثروتمند جامعه و نیز افرادی که نمی دانند با پول زیاد خود چه کنند، می باشد. اما در واقع باید به این نکته مهم اشاره کنیم که یک طراح داخلی به شما هدایای ارزشمندی چون زمان، تجربه و دانش را ارزانی می کند و شما را از سردرگمی نجات می دهد!

10 مورد از نکات مهم مشاوره دکوراسیون داخلی

1. مشاوره با یک متخصص: همیشه بهتر است با یک متخصص دکوراسیون داخلی مشاوره کنید تا پیشنهادات حرفه‌ای دریافت کنید و از اشتباهاتی که ممکن است در طراحی و دکوراسیون داخلی اتاقتان رخ دهد جلوگیری کنید.

2. مشاوره دکوراسیون داخلی برنامه‌ریزی: قبل از شروع به انجام هر کاری، بهتر است یک برنامه‌ریزی دقیق و با دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را بدست آورید.

3. انتخاب رنگ: انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها، فرش، پرده و مبلمان بسیار مهم است. رنگ‌های مختلف تأثیر زیادی بر روی احساسات و حالت روحی شما و سایر افراد در اتاق دارند.

4. مشاوره دکوراسیون داخلی انتخاب مبلمان: مبلمان در دکوراسیون داخلی اتاق بسیار مهم است، بنابراین باید به انتخاب مبلمان مناسب و سازگار با دیگر اجزای اتاق توجه کنید.

5. محافظت از حریم شخصی: حفظ حریم شخصی بسیار مهم است، بنابراین باید از پرده و دیوارهای مجزا برای هر اتاق استفاده کنید.

6. مشاوره دکوراسیون داخلی مناسبت هدف: باید به هدف کاربری اتاق توجه کنید و برای هر اتاق از مبلمان، تزئینات و لوازم دیگری استفاده کنید که برای این هدف مناسب باشند.

7. استفاده از فضای موجود: بهتر است از فضای موجود در اتاق استفاده کنید و برای بهبود دکوراسیون داخلی آن، از ایده‌های خلاقانه استفاده کنید.

8. مشاوره دکوراسیون داخلی انتخاب لوازم تزئینی: لوازم تزئینی می‌توانند جزئیات زیبا و جذابی به دکوراسیون داخلی اتاق شما اضافه کنند. بنابراین بهتر است از لوازم تزئینیی استفاده کنید که با سلیقه‌ی شما سازگار باشند.

9. نورپردازی: نورپردازی می‌تواند تأثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی اتاق داشته باشد. برای ایجاد نور مناسب، از لامپ‌های مختلف و همچنین پرده‌های مناسب استفاده کنید.

10. مشاوره دکوراسیون داخلی بودجه: بودجه برای دکوراسیون داخلی یک اتاق بسیار مهم است. بنابراین قبل از شروع به کار، برنامه‌ریزی بودجه را انجام دهید. برای رعایت بودجه بهتر است از مبلمان و لوازم دکوری با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب استفاده کنید و از خرید لوازم دکوری اضافی که به دکوراسیون اتاق کمکی نمی‌کنند، خودداری کنید.

همچنین، بهتر است از مواد مقاوم و باکیفیت در دکوراسیون داخلی اتاق استفاده کنید تا در طولانی مدت نیاز به تعویض و تعمیر آنها نداشته باشید.

در کل، داشتن یک برنامه دقیق برای دکوراسیون داخلی اتاق، مشاوره با یک متخصص، انتخاب رنگ، مبلمان و لوازم دکوری مناسب، حفظ حریم شخصی، توجه به هدف کاربری اتاق، استفاده از فضای موجود، انتخاب لوازم تزئینی، نورپردازی مناسب و رعایت بودجه، مسائل مهمی هستند که در دکوراسیون داخلی اتاق باید به آنها توجه کنید.

 مشاور دکوراسیون داخلی کیست؟

یک مشاور دکوراسیون داخلی، در مورد موضوعات مربوط به طراحی فضای داخلی به مشتریان پیشنهاداتی می­دهد و رنگ، نورپردازی، بافت و فضا را موشکافانه تحلیل میکنند آنها پلن های طراحی را با توجه به سلایق مشتری و با یک هدف کاربردی خاص، شخصی سازی می­کنند. وقتی شکل و شمایل خانه خود را در ذهنتان قطعی کردید، سوال مهم این است که:دکوراسیون داخلی آن را خودتان انجام دهید یا از مشاور دکوراسیون داخلی استفاده کنید؟

 مشاور دکوراسیون داخلی کیست؟

از آنجا که مشاور دکوراسیون داخلی به کلکسیون وسیعی از مبلمان تک و منحصر به فرد، پارچه، کفپوش، قالی و … دسترسی دارد و از خدمات کارگاه­های خصوصی و افراد معامله­گری که روابط طولانی و قدیمی با طراح دارند بهره میبرد، پس به احتمال زیاد به کمک یک مشاور خوب، در آخر خانه­ یا فضایی زیبا خواهید داشت که مخصوص سلیقه و سبک زندگی شما دکور شده، و با مبلمانی با دوام و زیبا پر شده که توسط یک فرد باتجربه و متخصص گزینش شده­اند.همچنین وجود فردی قابل اعتماد که تصمیمات شما را تایید کند،  باعث صرفه جویی در هزینه نیز میشود. 

 وظایف مشاور دکوراسیون داخلی چیست؟

مشاوران دکوراسیون داخلی معمولا در نظر می گیرند که چه استفاده هایی می­توان از فضا کرد و یا آیا اصلا این فضا مناسب کاری که انتظار آن را داریم هست یا خیر؟ از دیگر وظایف آنها بطور خلاصه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ملاقات با مشتریان برای آگاهی از نیازها و نظرات و نگرانی آنها
  • ایجاد طرح ها مطابق با نیاز مشتریان، بودجه­ آنها و نوع ساختمان
  •  تهیه طرح اولیه برای نشان دادن به مشتریان
  •  مشاوره دادن به مشتریان در خصوص رنگ ها، پارچه ها، وسائل و مبلمان
  • ایجاد طرح های نهایی با کمک برنامه­های کامپیوتری
  • برنامه­ریزی شامل زمان بندی و تخمین هزینه های پروژه
  • تهیه مبلمان، پارچه ها، کف پوش ها و پوشش دیوارها در صورت لزوم
  • نظارت بر نصب و اجرای طرح ها
  •  بازدید از پروژه برای اطمینان از رضایت مشتری  

مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی خانه 

مشاوره-آنلاین-دکوراسیون-داخلی-خانه 

خدمات مشاوره دکوراسیون داخلی به صورت آنلاین در هلدینگ ساختمانی سپنتا انجام میشود و شامل موارد زیر است:

  • مشاوره دکوراسیون نوشتاری 
  • مشاوره دکوراسیون تلفنی
  • مشاوره دکوراسیون داخلی حرفه ای

ویژگی های یک  مشاور دکوراسیون داخلی

مجموعه ­ای از ویژگی­ ها هستند که شرایط را برای استخدام مشاور دکوراسیون داخلی، فراهم میکنند، در ادامه آنها را برایتان شرح خواهیم داد:

  • خلاقیت، موثرترین عامل در طراحی داخلی خوب می باشد. یک طراح دکوراسیون داخلی باید در تطبیق ویژگی­ های کار با آنچه که مشتری نیاز دارد خلاقیت داشته باشد.
  • توانایی سازماندهی از دیگر ویژگی­ های طراح و مشاوره دکوراسیون داخلی است، مثلا در طراحی یک خانه مسکونی باید با پرده دوز، نقاش، سازنده کفپوش ها و دیگر افراد ارتباط برقرار کرد و کارهای آن ها را هماهنگ با طرح خود سازماندهی و برنامه ریزی کرد.
  • از آنجا که بخش اعظم طراحی بوسیله نرم افزارهای کامپیوتری انجام می گیرد، مهارت طراحی و مدل سازی کامپیوتری را باید در نظر گرفت.
  • توانایی انجام کار و کنترل هزینه­ ها در چارچوب بودجه تعیین شده توسط مشتری از نکات بسیار حیاتی­ست.
  • آینده نگری از آن دسته ویژگی­هاست که موجب برتری یک مشاور نسبت به دیگر مشاوران میشود.
  • تحصیلات میتواند به موفق شدن در طراحی دکوراسیون داخلی کمک شایانی بکند چراکه داشتن دانش معماری داخلی در کنار عواملی دیگری مانند تجربه، ذوق هنری، علاقه، و … ضروری و لازم است.. 

 چگونه بهترین مشاور دکوراسیون داخلی  را بیابیم؟

  • درمشاوره دکوراسیون داخلی جستجو و یافتن بهترین ها باید به بررسی رزومه­ شرکت ها و گروه هایی که پروژه های موفقی را انجام داده اند پرداخت و از آنها خواست تا با کارفرمایانان قبلی شان صحبت کرده و کسب اطلاعات کنید.
  • چالش های مختلف را مطرح کنید و از آنها بخواهید چالش های شما را حل کنند و بهترین گزینه ها را پیشنهاد کنند: مثلا برای یک بخش طراحی چند روش ساخت پیشنهاد دهند، حرفه ای­های دکوراسیون داخلی حتما می توانند بهترین راه حل ها و گزینه­ ها را پیشنهاد دهند، اینگونه می­توانید به تخصص و تجربه آنها پی ببرید.
  • حتما گزینه هایی را انتخاب کنید که توانایی طراحی خوب و اجرای طرح های خود را داشته باشند .بسیاری از طرح های دلربا و جذاب به شدت مشکل اجرایی دارند.
  • سرعت و کیفیت هم از دیگر فاکتورهای مهم هستند.

 چگونه بهترین مشاور دکوراسیون داخلی  را بیابیم؟

مزایای داشتن فضا و دکوراسیون داخلی زیبا

خانه بخش کوچکی از جهان انسان هاست، اما برای کسانی که در آن زندگی می­کنند، خانه می­تواند تمام دنیای آنها باشد. تادائو آندو از خانه مفهوم جالبی ارایه می دهد که می توان استفاده مناسبی از آن نمود. وی می­گوید:

از میان فضاهای پیرامون، خانه بلافصلترین فضای مرتبط با آدمی است . آدمی روزانه از آن تاثیر می­گیرد و بر آن تاثیر می­گذارد. اولین فضایی است که احساس تعلق را در آن تجربه می­کنبد. خانه تنها مکانی است که اولین تجربه های بی واسطه با فضا در انزوا و جمع در آن صورت می گیرد.

بنابراین میتوان با ترکیب علم و هنر، به این فضای امن، صمیمیت بیشتری افزود و با بهره­گیری از بهترین مشاوره در زمینه ­دکوراسیون داخلی، در نهایت به یک طرح خوب و کاربردی در یک بازه زمانی معین و با بودجه و سبکی متناسب به خواسته­ مشتری رسید. مشاوران دکوراسیون داخلی میتوانند با خلق دکوراسیونی پیشرفته و غیر منتظره، الهام بخش بوده و شما را به سوی تحقق رویای زندگی­تان هدایت کنند.

هزینه مشاور دکوراسیون داخلی 

مشاوره دکوراسیون داخلی نرخ ها و قیمت های متفاوتی براساس میزان مهارت و تجربه مهندسین و طراحان هر مجموعه دارد، با پرداخت هزینه مشاوره طراحی داخلی منزل، به شما گفته خواهد شد که چگونه با در نظر گرفتن نور، رنگ، انرژی، کاربرد لوازم و قوانین فنگ شوئی فضایی دلخواه، زیبا و در عین حال عملگرا و کاربردی داشته باشید.

مشاوره دکوراسیون داخلی با هلدینگ ساختمانی سپنتا 

مهندسین معماری که در هلدینگ ساختمانی سپنتا مشغول به کار هستند، همگی از مشاورین برتر حوزه دکوراسیون داخلی تهران محسوب میشوند و تا کنون طراحی و دیزاین پروژه های زیادی را انجام دادند و یا با مشاوره های خود سبب بهبود کارایی یک مکان شده اند، از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره چیدمان منزل و ارتباط با مشاورین مجموعه سپنتا میتوانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

call to action

 

 

ارتباط با هلدینگ سپنتا

برای ارتباط با هلدینگ سپنتا مجری پروژه های ساختمانی از طریق شماره تماس زیر و قسمت درخواست مشاوره اقدام کنید.

6 پاسخ

  1. سلام بسیار عالیه البته به نظر من کار را باید به کاردان سپرد. برای طراحی منزل ممکنه بتونیم با سلیقه خودمون چیزهایی بخریم و بچینیم ولی باز هم طراحی که یک دیزاینر برای دکوراسیون داخلی منزل انجام میده کاملا مشخص هست و زیباتر میشه

  2. سلام حلیمی هستم، برای خدمات مشاوره دکوراسیون داخلی چطور وقت بگیرم ازتون؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Table of Contents