بهترین طراحان داخلی – معروف ترین طراحان داخلی دنیا

بهترین-طراحان-داخلی-1

بهترین طراحان داخلی دنیا موضوع این مقاله از سایت هلدینگ ساختمانی سپنتا میباشد، آیا تاکنون به این فکر کرده اید که بهترین طراحان داخلی دنیا و همچنین بهترین طراحان داخلی در کشور ما چه کسانی هستند و چیز چیز باعث شده تا این افراد تبدیل به بهترینِ خود در حوزه کاریشان بشوند؟ با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با بهترین طراحان معماری دنیا و ایران با رزومه و نمونه کار های آنها نیز آشنا شوید.

معرفی بهترین طراحان داخلی 

طراحی داخلی که شامل هنر طراحی دکوراسیون داخلی نیز میشود، یکی از زیرشاخه های بسیار جذاب رشته مهندسی معماری است، از این رو اکثر بهترین طراحان داخلی  یا Interor designer، فارغ التحصیل رشته معماری دانشگاه های معتبر دنیا هستند، خوب است بدانید هنر معماری و طراحی داخلی یک شغل ثابت و معمولی نبوده و کار کردن در این حوزه نیاز به داشتن قوه تخیل بالا دارد و همین موارد باعث شده که طراحان داخلی یکی از پرمشغله ترین شغل های دنیا را داشته باشند.

بهترین طراحان داخلی ایران

در زمینه طراحی داخلی در ایران، بسیاری از طراحان و شرکت‌های برتر و با تجربه وجود دارند که برای انجام پروژه‌های طراحی داخلی با کیفیت بالا بهره‌برداری می‌شوند. در زیر به برخی از بهترین طراحان داخلی ایران اشاره شده است:

1. محمد حسین کیانپور: او یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین طراحان داخلی در ایران است که در زمینه طراحی داخلی خانه‌های مسکونی و هتل‌ها فعالیت دارد.

2. شهرام عرب: او یکی از طراحان داخلی مشهور و با تجربه در ایران است که در طراحی داخلی خانه‌های مسکونی، هتل‌ها، و ساختمان‌های تجاری فعالیت دارد.

3. رضا کریمی: او یکی از طراحان داخلی برجسته و مشهور در ایران است که در زمینه طراحی داخلی خانه‌های مسکونی و تجاری فعالیت دارد.

4. ناصر نظری: او یکی از بهترین طراحان داخلی در ایران است که در زمینه طراحی داخلی ساختمان‌های تجاری و مسکونی فعالیت دارد.

5. علی محمدی: او یکی از طراحان داخلی برجسته در ایران است که در طراحی داخلی خانه‌های مسکونی و تجاری فعالیت دارد.

بهترین-طراحان-داخلی

6. سارا حیدری: او یکی از طراحان داخلی پرطرفدار در ایران است که در زمینه طراحی داخلی خانه‌های مسکونی، هتل‌ها و رستوران‌ها فعالیت دارد.

7. کیارش شمس: او یکی از بهترین طراحان داخلی در ایران است که در زمینه طراحی داخلی ساختمان‌های تجاری و مسکونی فعالیت دارد.

8. فرزاد محمودی: او یکی از طراحان داخلی مشهور و با تجربه در ایران است که در طراحی داخلی خانه‌های مسکونی، هتل‌ها و رستوران‌ها فعالیت دارد.

9. شایان شهبازی: او یکی از بهترین طراحان داخلی در ایران است که در زمینه طراحی داخلی ساختمان‌های تجاری و مسکونی فعالیت دارد.

10. مرجان وثوقی: او یکی از طراحان داخلی برجسته در ایران است که در زمینه طراحی داخلی خانه‌های مسکونی، هتل‌ها و رستوران‌ها فعالیت دارد و پروژه‌های بسیاری را با موفقیت به پایان رسانده است.

بهترین طراحان دکوراسیون داخلی سال 2021

سایت Essential Home و سایر مجلات مختلف طراحی دکوراسیون داخلی فهرستی از طراحان داخلی که در آن سال آثار منحصر به فرد و خلاقانه ای را طراحی کرده اند،  را به همراه نمونه کارهای خاص آنها معرفی میکنند، با کمک اطلاعاتی که از این سایت دریافت کردیم در ادامه شما را با بهترین طراحان داخلی دنیا در سال 2021 میلادی آشنا میکنیم.

بهترین طراحان دکوراسیون داخلی سال 2020

پیتر مارینو  (PETER MARINO)

پیتر مارینو یکی از بهترین طراحان داخلی دنیا بوده که بین طراحان داخلی کشور ما نیز محبوبیت ویژه ای دارد و معمولا همه او را با این عبارت به یاد دارند:

” من می‌خواهم جادو و واقعیت اجرا را در کنار هم خلق کنم.”

درواقع این عبارات تبدیل به یکی از بزرگترین منابع الهام برای طراحان داخلی شده و تمام کارهای مارینو نیز مظهر و نشان دهنده همین جمله میباشد، مارینو به درهم آمیختن بدون حد و مرز معماری و فضای داخلی در طراحی اعتقاد دارد.

ژان لویی دنیو (JEAN-LOUIS DENIOT)

یکی دیگر از بهترین طراحان داخلی، طراح فرانسوی، ژان لویی دنیو میباشد، دنیو برای مدت طولانی در مقام خلق و ایجاد اتمسفر فضا مشهور بود و هموازه در لیست ۱۰۰ نفر برتر طراحان برتر دکوراسیون داخلی جای میگیرد،دکورهای طراحی شده توسط او مانند زمین بازی هستند، فضاهایی که با سحر و جادو مطابق با مد طراحی می گردند.

ژان لویی دنیو (JEAN-LOUIS DENIOT)

دلیل اصلی محبوبیت طرح های داخلی و دکوراسیونی دنیو سبک التقاطی و  رمزآلودش او میباشد، شیوه طراحی ژان لویی دنیو تعدد در مجموعه‌ سبک های طراحی است و هیچ گاه تنها به صورت خالص کار نکرده است، به جای اینکه به آموزش های علمی بچسبد، خود آن ها را با فرهنگ لغتی جسورانه و رسمی برگردان نموده است.

فیلیپ استارک (Philippe Starck)

فیلیپ استارک (Philippe Starck)

فیلیپ استارک یکی دیگر از بهترین طراحان داخلی دنیا بوده که ملیت فرانسوی دارد و در بسیاری از حوزه‌ها از قبیل طراحی داخلی، طراحی صندلی، طراحی مسواک تا دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت داشته است، جمله معروفی که همیشه از استارک به عنوان نقل قول یاد میشود را برایتان آورده ایم:

من دوست دارم که درهای مغز انسان را باز کنم

استارک اولین بار در سال 1982 جهت طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان رییس جمهور سابق فرانسه فرانسوا میتران به شهرت رسید و سپس فعالیت های او روز به روز پیشرفت داشتند، تعدادی از طراحی‌های معروف او عبارتند از: پنینسولا هنگ کنگ (The Peninsula Hong Kong) در هنگ کنگ،کافه کوسته (Cafe Costes) و تعدادی دیگر رستوران و کافه زیبا در پاریس که طراح داخلی همه آنها استارک میباشد.

پاتریشیا اورکویولا (Patricia Urquiola) 

Patricia Urquiola

پاتریشیا اورکویولا یک از بهترین طراحان داخلی اسپانیا و دنیاست که آثار بسیار جذاب و منحصربه فردی را تولید کرده است، وی پروژه‌های متعددی را در خارج از اسپانیا انجام داده از جمله مجموعه هتل‌ها و چشمه‌های آب معدنی در پورتوریکو که در همه این طرح ها پاتریشیا معمولا از طبیعت الهام گرفته و همین سبک کاری او باعث شده تا آثار و طرح هایی منحصر به فرد از خود برای جای گذارد.

مارتین برودنیزکی (Martin Brudnizki)martin brudnizki

 

برودنیزکی ضمن اینکه در لیست بهترین طراحان داخلی دنیاست، یکی از جوان ترین ها نیز میباشد، این طراح جوان ملیت سوئدی دارد و کارهای او طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است، سبک کار او “مینیمالیست دلوکس”بوده  و آثار او نشانه‌‌های بسیاری در مورد دیدگاه او دارند، مارتین برودنیزکی دوست دارد آثارش ساده اما خاص به نظر برسند و آمار ها نشان میدهد تا کنون به هدف خود رسیده است.

کلی هوپن (Kelly Hoppen)

کلی هوپن (Kelly Hoppen)

کلی هوپن یک طراح داخلی انگلیسی و یکی از بهترین طراحان داخلی در جهان است یک زمینه‌ کاری او حس مهربان و محبت را القا میکند؛ چرا که بیشتر به طراحی منازل و فضاهای مهمان نوازی مانند هتل و خانه مسکونی و قدیمی می پردازد، البته طراحی‌ داخلی هایی هوپن صرفا محدود به این موارد نیست، بلکه در طراحی کشتی‌های تفریحی مشتریان خصوصی و پروژه‌های تجاری در سراسر جهان از جمله رستوران‌ها و دفاتر اداری و هواپیمایی هم فعالیت حرفه ای انجام میدهد.

کلی ویرستلر (Kelly Wearstler)

Kelly Wearstler

ویرستلر با طرح‌های متمایز و ویژگی های سرزنده‌ و  شیک خود اسم و رسمی بین طراحان داخلی پیدا کرده است، طراحی جهانی و لوکس! امضای کاری او این است که مواد سنتی را با مواد جدید و مدرن تلفیق باید کرد،  این کار باعث می‌شود که ظرافت و زمختی کار با هم ترکیب شده و بعد جدیدی از طراحی داخلی ارائه شود، نمونه کارهای او شامل هتل‌های لوکس و اقامتگاه‌های بزرگ از بورلی هیلز تا کارائیب و بقیه‌‌‌ نقاط جهان را شامل می‌شود.

بهترین طراح دکوراسیون داخلی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین طراحان داخلی دنیا که در سال 2020 همچنان جرو بهترین ها هستند، آشنا کنیم، اگر هدف شما آشنایی با طراحان دکوارسیون داخلی بوده هیچ جای نگرانی نیست، زیرا این افراد طراحی داخلی ساختمان ها و طراحی دکوراسیون داخلی را در کنار هم انجام میدهند و به طور کلی این دو زیرشاخه را نمیتوان زیاد جدا از هم تصور کرد.

شرکت طراحی داخلی

شرکت طراحی داخلی

طراحان داخلی برتر دنیا معمولا به صورت شخصی کار کرده و کار خود را محدود به شرکت خاصی نمیکنند، از آنجا که دسترسی داشتن به این افراد برای ما که در ایران زندگی میکنیم دشوار است، بهترین راه کار استفاده از خدمات شرکت های طراحی داخلی است که مهندسان معمار آن سبک کاری این طراحان را در کار خود دنبال میکنند، از این رو مهندسین ما در هلدینگ ساختمانی سپنتا در کنار شما هستند تا بتوانید بهترین طرح دکوراسیون داخلی را برای منزل خود پیاده سازی کنید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

call to action

 

ارتباط با هلدینگ سپنتا

برای ارتباط با هلدینگ سپنتا مجری پروژه های ساختمانی از طریق شماره تماس زیر و قسمت درخواست مشاوره اقدام کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Table of Contents