بهترین شرکت های ساختمانی – معرفی شرکت های ساختمانی

بهترین شرکت های ساختمانی

شرکت های ساختمانی زیادی در سطح کشور وجود دارند که برخی از آنها جزو پیمانکاران پروژه های بزرگ عمرانی ایران هستند، برای اینکه با این شرکت ها، نحوه کار و سوابق آنها بیشتر آشنا شوید، تصمیم گرفتیم در قالب یک مقاله لیست بهترین شرکت های هلدینگ ساختمانی ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

بررسی ها نشان می دهد هلدینگ های بزرگ ساختمانی ( به غیر از هلدینگ های تحت اختیار بنیاد تعاون ناجا و سپاه) در اختیار شرکت های بخش خصوصی قرار دارد که برخی از آنها به نهادهای بزرگ حاکمیتی وابستگی دارند.

منظور از شرکت‌های ساختمانی چیست؟

منظور از شرکت های ساختمانی(construction companies)، اشخاص حقوقی هستند که در بخش خصوصی کارهای ساختمانی و یا تأسیساتی انجام می دهند. این فعالیت ها شامل انجام پروژه‌های عمرانی از قبیل راه‌سازی، اسکله‌سازی، ساخت کلیه ابنیه مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی می‌باشد. لازم به ذکر است که هرکدام از این دسته‌ها نیز خود دارای شاخه‌های گوناگونی هستند؛ از قبیل اسکلت‌سازی، مقاوم‌سازی، حفاری و غیره.

5 ویژگی شرکت ساختمانی – شرکت های موفق ایرانی (شرکت ساختمانی)

  • داشتن خلاقیت و نوآوری
  • داشتن برنامه ریزی در معاملات و پروژه های خود
  • سرمایه گذاری به جهت گسترش تجارت
  • استقبال از ایده های جدید و نو
  • ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود

شرکت های بزرگ ساختمانی در ایران

قبل از معرفی شرکت های بزرگ ساختمانی، خوب است بدانید خیلی از این هلدینگ های پیمانکاری، به دلیل تحریم هایی که برای ایران گذاشته شده، مجبور شده اند فعالیت های خود را محدود به پروژه های داخلی کشور کنند و برای کار در عرصه بین المللی با محدودیت هایی روبه رو هستند که مانع از این میشود تا با غول های پیمانکاری و هلدینگ های ساختمانی جهانی رقابت کنند و این در حالیست که از لحاظ فنی و دانش در حد و اندازه همین غول ها هستند.

شرکت های بزرگ ساختمانی در ایران

۱۰ شرکت از شرکت های ساختمانی برتر صنعت ساختمان ایران

شرکت های ساختمانی: طبق پژوهش هایی که در چند سال اخیر بین 160 شرکت ساختمانی صورت گرفته، 10 هلدینگ ساختمانی به عنوان فعال ترین، بهترین و پرکارترین شرکت های صنعت ساختمانی ایران از سوی داورین و صاحب نظران عرصه ساخت وساز کشور، مدیران ارشد پروژه های ساختمانی و شرکت های تولیدی، مدیران شرکت های سرمایه گذاری و بانک ها، اصحاب رسانه و مطبوعات انتخاب شدند که در ادامه به معرفی مختصر هریک از این شرکت های ساختمانی خواهیم پرداخت.


 اسامی شرکت های ساختمانی – ۱۰ شرکت ساختمانی برتر صنعت ساختمان ایران:

  • هلدینگ ساختمانی سپنتا
  • شرکت ساختمانی سوپرپایپ اینترناشنال
  • ایرانیان اطلس
  •  شرکت مرسل قالب
  •  شرکت کیسون 
  • هلدینگ ساختمانی پدیده سازی
  • شرکت ساختمانی عمران و مسکن ایران
  •  شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران
  • شرکت مدیریت طرح آتیه سازان 
  •  شرکت ساختمانی پایا سامان پارس

 

شرکت ساختمانی سوپرپایپ اینترناشنال

سال‌هاست دست‌اندكاران و متخصصين ساخت و ساز كشور، شرکت ساختمانی سوپرپايپ را به عنوان يك شركت متفاوت در اين صنعت مي‌شناسند و يكي از شاخص‌های تفاوت را در كيفيت ممتاز خدمات این شرکت تجربه كرده‌اند. در آخرين جشنواره‌ي مركز تحقيقات ساختمان، كه معتبرترين مرجع تحقيقاتي در زمينه‌ي مصالح ساختماني است، سوپرپايپ به لحاظ كيفيت محصولات، برگزيده‌ اين مركز قرارگرفت. حضور ميليون‌ها متر لوله‌ي سوپرپايپ در پروژه‌هاي ملي و مرجع در سراسر كشور نشانه‌ اعتماد جامعه‌ مهندسی عمران به این هلدینگ ساختمانی است.

ایرانیان اطلس

هلدینگ سپنتا

 

ایرانیان اطلس، مصمم است تا پروژه های خود را با استفاده از آخرین و مدرنترین فناوریها، تجهیزات، روشها و بهره گیری از سامانه های نوین مدیریتی و فنی در حوزه های مختلف طراحی، اجرا و فروش در بازارهای رقابتی ارائه نماید. آنچه شرکت ساختمانی ایرانیان اطلس را از دیگر مجموعه های فعال در کشور متمایز میکند، برخورداری از توانمندیها و شایستگی‌هایی است که در قالب فرهنگ غنی سازمانی مبتنی‌بر اخلاق‌مداری، دانش‌محوری و کارآمدی سازمانی نمود پیدا می‌کند.

شرکت های ساختمانی؛ شرکت مرسل قالب

شرکت ساختمانی مرسل قالب در سال 1363با همکاري چند تن از بزرگان صنعت ساختمان و مجريان ساخت و سازهاي بتني و پروژه های عمرانی شروع بکار نمود، اين شرکت به پاس خدمات ارزنده پيشکسوت کارهاي بتني مرحوم آقاي « مرسل طاحوني » نام ايشان را زينت بخش فعاليتهاي خود قرار داده است و هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت های ساختمانی در کشور میباشد که اعتماد مشتریان خود را به خوبی بدست آورده است.

شرکت های ساختمانی: شرکت کیسون

كيسون يكی دیگر از شركت های بزرگ ساختمانی خصوصي در ایران است كه خدمات مهندسی و ساخت و ساز پروژه های عمرانی را در يك تراز جهانی در زمينه طراحی، مديريت، تدارك و اجرای پروژه‌های بزرگ و چند نظامه به كارفرمای داخل و خارج از ايران ارائه می‌دهد و نمونه بارز اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی است. كيسون تنها شركت در ميان پيمانكاران عمومي كشور است كه شش بار در سال های 1379، 1387،1386،1380، 1388 و 1389 به عنوان صادر كننده نمونه خدمات فني و مهندسي انتخاب شده است.

شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز

شرکت ساختمانی پدیده شاندیز در تاریخ 11/06/1388 تحت شماره 36527 نزد اداره ثبت شرکتهای مشهد با نام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز (سهامی خاص) به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت در شهر شاندیز- بلوار میرزا جواد آقا تهرانی-مرکز تعطیلات،سرگرمی و خرید پدیده واقع است.

پدیده شاندیز

شرکت عمران و مسکن ایران

شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران(سهامی خاص) در تاریخ 1373/07/16 تحت نام شرکت عمران و مسکن ایران در اداره ثبت شرکت های شهرستان اصفهان به ثبت رسید. متعاقب تصمیمات بنیاد مستضعفان در خصوص شکل گیری ساختار هلدینگ در امر شرکت داری، این شرکت از سال 1387 به عنوان یکی از هلدینگ های ساختمانی بنیاد با تحت پوشش قراردادن 7 شرکت مستقل و از سال 93 و پس از ادغام هلدینگ آتیه سازان در این شرکت، به عنوان تنها هلدینگ ساختمانی بنیاد مستضعفان با تحت پوشش قراردادن تمامی شرکت های ساختمانی و سرمایه گذار بنیاد مستضعفان در این رشته فعالیت، محسوب می گردد.

 شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران

شرکت های ساختمانی؛ شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران ( سهامي عام ) در تاریخ 1375/04/04 تحت شماره 122539 در اداره ثبت شرکتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسیده است. هدف از تاسیس شرکت جذب سرمایه ها و تجهیز پس اندازها به طور مستقیم و انبوه سازی و سرمایه گذاری در بازار سرمایه و همچنین راه یابی به بازار بورس اوراق بهادار بطوریکه این مهم در تاریخ 1377/02/28 محقق گردیده است.

شرکت مدیریت طرح آتیه سازان 

شرکت مدیریت طرح آتیه سازان با تحت پوشش قراردادن 6 شرکت آتی ساز، شرکت مهستان، شرکت ونک پارک ، شرکت سامان ایران، شرکت خانه ایرانیان و شرکت عمران و توسعه شهرک قدس به فعالیت ساختمان سازی می پردازد. این سه شرکت تحت مدیریت بنیاد، بیشترین تعداد پروژه های ساختمانی را در اختیار دارند.

 شرکت ساختمانی و راه سازی پایا سامان پارس

شرکت های ساختمانی؛ این شرکت راهبری و هدایت ۵ شرکت پیمانکاری عمرانی با سابقه چندین دهه فعالیت، به نام های «جنرال مکانیک، ملی ساختمان، دی، رامان، تالون» و ۱ شرکت مشاوره ای به نام «مهندسین مشاور بنیاد سازه» را عهده دار بوده و با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و آموزش‌ دیده شاغل در مجموعه گروه هلدینگ و بهره ‌برداری از طیف وسیعی از ماشین آلات و تجهیزات تخصصی عمرانی و همچنین بکارگیری تکنولوژی ‌های روز دنیا،

در حوزه های «ساخت سد و تاسیسات و سازه‌های آبی، حمل و نقل زمینی، ریلی، مترو، فرودگاه، پل، تونل، ساختمان ‌های صنعتی و غیرصنعتی و مشاوره فنی – مهندسی»، پروژه های ملی بسیاری را اجرا و به مرحله بهره برداری رسانده است.

هلدینگ سپنتا

 

هلدینگ ساختمانی سپنتا

هلدینگ ساختمانی سپنتا یکی از شرکت های ساختمانی معتبر تهران میباشد که از سال 89 تاکنون مجری خدمات متعدد پروژه های عمرانی با نیروی متخصص و  مهندسین حرفه ای خود میباشد. هلدینگ سپنتا با تلاش شبانه روزی کارکنان خود توانسته در لبست 10 شرکت ساختمانی برتر استان تهران قرار بگیرد و تبدیل به یکی از شرکت های عمرانی گرید 1 ایران شود، جهت استفاده از خدمات شرکت مهندسین مشاور ساختمانی سپنتا همین حالا با ما نماس بگیرید.

call to action

 

 

ارتباط با هلدینگ سپنتا

برای ارتباط با هلدینگ سپنتا مجری پروژه های ساختمانی از طریق شماره تماس زیر و قسمت درخواست مشاوره اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Table of Contents