شرکت معماری؛ برترین شرکت های معماری ایران و تهران

شرکت معماری ایران و تهران

شرکت های معماری زیادی در کشور ما وجود دارند که مهندسین آن فارغ التحصیلان برتر رشته مهندسی معماری از بهترین دانشگاه های ایران و دنیا هستند، اما برای اینکه بهترین شرکت معماری ایران را برای طراحی نقشه ساختمانی خود انتخاب کنیم نیاز است که اسامی دفاتر معماری معروف تهران و سایر نقاط کشور را بدانیم؛ این مسئله نیازمند صرف وقت و بررسی همه جانبه ویژگی های یک شرکت معماری است، از این رو هلدینگ ساختمانی سپنتا تصمیم گرفته در قالب یک مقاله به معرفی شرکت های بزرگ معماری ایران و بهترین شرکت های معماری تهران بپردازد و ویژگی هایی که سبب شده این شرکت ها جزو بهترین ها شوند را معرفی کند، پس تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی های یک شرکت معماری خوب چیست؟

قبل از معرفی بهترین شرکت های معماری، ابتدا باید بدانیم که چه ویژگی هایی سبب میشود یک شرکتی که در زمینه معماری ساختمان و طراحی داخلی فعالیت میکند، در کار خود بهترین شود، بدون شک اولین ویژگی داشتن تخصص است، یعنی مهندسین مجموعه باید جزو بهترین ها با نمونه کارهای حرفه ای باشند، تا بتوان به آنها برای انجام پروژه های بزرگ دیگری هم اعتماد کرد.


مطلب مرتبط:  لیست شرکت های ساختمانی معروف ایران


ویژگی های یک شرکت معماری خوب 

بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در کار مسئله دیگری است که باید به آن توجه کرد، پس بعد از دیدن نمونه کارهای شرکت معماری مورد نظر خود، حتما به این نکته توجه کنید که در طراحی های انجام شده خلاقیت و نوآوری دیده میشود یا پروژه انجام شده کاملا شبیه دیگر پروژه های انجام شده در سطح کشور است. 

دقت به این مسئله از این جهت مهم است که علم معماری جزو به روزترین علم هاست و هر روزه طراحی هایی جدیدی توسط مهندسین خلاق در شرکت های معماری برتر دنیا خلق میشود و اگر یک مهندس معمار در کشور ما همچنان با متدهای قدیمی کار خود را انجام دهد، سخت میتوان به او لقب بهترین را داد.

خدمات بهترین شرکت های معماری:

دیگر ویژگی ها و خدماتی را که باعث میشود یک شرکت جزو بهترین شرکت های معماری شود را در ادامه برایتان لیست کرده ایم تا در انتخاب بهترین طراحان معماری ساختمان به آنها دقت کنید:

  • رضایت مشتریان
  • کیفیت بالای خدمات
  • سرمایه گذاری روی پروژه های بزرگ
  • پذیرش و استقبال از ایده ها
  • مشتری مداری
  • اهداف بلند مدت
  • تغییر و تحول
  • منظم و متعهد بودن در کار و تحویل پروژه
  • منصف بودن

دفاتر معماری معروف تهران – شرکت های معروف معماری در تهران 

بعد از اینکه یک شرکت معماری از فیلتر خدمات و ویژگی هایی که معرفی شد با موفقیت عبور کرد، میتوان گفت با یک شرکت یا دفتر معماری خوب روبرو هستید، در این قسمت تصمیم داریم به معرفی بهترین و معروف ترین شرکت های معماری در تهران که همگی درکار خود بهترین بوده و همه ویژگی های یک شرکت معماری خوب را دارند، به شما معرفی کنیم.

بهترین شرکت های بزرگ معماری ایران هلدینگ ساختمانی سپنتا، شرکت معماری هوبا، شرکت معماری ری را استودیو، گروه معماری کارند، دفتر دیگر؛ علیرضا تغابنی هستند.

شرکت های معروف معماری در تهران 

بهترین شرکت معماری ایران

هلدینگ ساختمانی سپنتا با سابقه فعالیت چند دهه در حوزه خدماتی ساختمانی را می‌توانیم بهترین شرکت معماری در تهران بنامیم و همینطور به دلیل دارا بودن چندین شرکت زیر مجموعه و ساختار هلدینگی، مجموعه سپنتا می‌تواند بزرگترین شرکت معماری ایران باشد.

اسم شرکت معماری در تهران

اسم شرکت های معروف معماری تهران و ایران شامل

هلدینگ ساختمانی سپنتا شرکت معماری هوبا شرکت معماری ری را استودیو گروه معماری کارند  دفتر دیگر؛ علیرضا تغابنی

می‌باشد که در ادامه به معرفی کامل‌تر آن می‌پردازیم.

بهترین شرکت های معماری ایران + اسم شرکت معماری

اکثریت بزرگترین شرکت های مهندسی معماری در پایتخت ایران حضور دارند و این موضوع هم به دلیل توجه بسیار بیشتر شهر تهران به بحث معماری است. در زیر لیست بهترین دفاتر معماری تهران قرارگرفته است که تعدادی از آن ها در شهرهای دیگر نیز فعالیت دارند.

هلدینگ ساختمانی سپنتا

هلدینگ سپنتا، یکی از شرکت های مطرح معماری و ساختمانی سازی در تهران بود که از سال 89 فعالیت خود را شروع کرده و روز به روز در حال گسترش میباشد. شرکت سپنتا متشکل از 5 شرکت مشاور طراحی نظارت ارشد و 7 شرکت مجری ذیصلاح ساختمانی پایه 1 و یک شرکت ژئوتکنیک است که خدمات طراحی معماری ساختمان و سپس تکمیل پروژه عمرانی ساخت و ساز را از صفر تا صد با مهندسین حرفه ای خود انجام میدهد، جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمونه کارهای هلدینگ سپنتا و استفاده از خدمات مشاوره رایگان شرکت معماری و ساختمان سازی ما، میتوانید همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
 

علیرضا تغابنی معمار

علیرضا تغابنی معمار، نقاش و مدرس دانشگاه، تحصیلات معماری را تا اخذ درجه ی کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی در دانشگاه گیلان در شهر رشت و پس از آن در دوره دکتری معماری در دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم و تحقیقات به انجام رساند. او در طی سالهای تحصیل و پژوهش دوره ی دکتری ضمن اشتغال به حرفه ی معماری در دفاتر مهندسین مشاور تهران، با شرکت در مسابقات متعدد معماری و اخذ رتبه های برتر در بسیاری از آنها خود را به جامعه ی معماری معاصر ایران معرفی نمود.

تا پیش از تاسیس دفتر مستقل معماری اش (دفتر معماری دیگر)، در طی سالهای فعالیت در آتلیه ی شخصی (1383 – 1388)، علاوه بر حضور پیوسته در مسابقات، پروژه های معماری متنوعی طراحی کرد که از بین آنها طرح پیشنهادی برای ساختمان سازمان نظام مهندسی قزوین جایزه رتبه ی اول گردید. ساخت آن از همان سال آغاز شد و در بهار 1389 به بهره برداری رسید. پروژه های ساخته شده نیز برنده ی جوایز معماری شدند، از جمله: پروژه ویلا برای یک دوست حایز جایزه بزرگ معمار 1387 در بخش ساختمانهای مسکونی، ساختمان شماره ی 93 تهرانپارس حایز رتبه ی اول 1388 و سازمان نظام مهندسی قزوین جایزه رتبه ی دوم (1390) برگزیده در مسابقه ی طراحی نما با مصالح طبیعی نشریه ی تخصصی معماری.

 

شرکت معماری هوبا 

هومن بالا زاده موسس شرکت معماری هوبا میباشد که بیشتر افراد او را با پروژه کافه اسپریس میشناسند، کافه اسپریس طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی دارد و توسط هومن بالا زاده و شرکت معماری هوبا دیزاین طراحی و اجرا شده است. هومن بالازاده کارشناس ارشد معماری شرکت هوبا دیزاین را در سال ۲۰۰۹ تاسیس کرد.

شرکت معماری ری را استودیو

شرکت معماری و طرح و ساخت ری‌را در سال ۱۳۸۰ با هدف خلق فضاهای نو و خاص با بهره‌گیری از جنبه‌های نوین معماری معاصر، تأسیس شد. نتیجه تلاش گروه در این سال‌ها مجموعه‌ای از نمونه‌های متنوع در شاخه‌های مختلف معماری بوده که به دلیل دیدگاه خاص خود موفق به کسب چندین جایزه در مسابقات معتبر داخلی و بین‌المللی شده است. از جمله پروژه های مهم طراحی شده این گروه می توان به کارخانه ریسندگی احسان پود (رتبه دوم جایزه معمار ۱۳۸۶)˛ ساختمان اداری اشاره کرد.

گروه معماری کارند 

گروه معماری کارند در سال 1383 توسط علی شریعتی و دخی سربندی تاسیس شد و سپس ذیل نام مهندسین مشاور کارند آرک ثبت و موفق به کسب پایه سه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نظامی گردید. حاصل این دوره فعالیت، طراحی پروژه های معماری با کاربریهای مختلف در مقیاس های کوچک و بزرگ (شامل تهیه مطالعات، فاز 1، فاز 2 و نظارت عالیه معمار ) و کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی بوده است. از جوایز این گروه می توان به دو بار فینالیست شدن در فستیوال جهانی معماری در سالهای 2014 و 2017، کسب رتبه سوم مسابقه معمار در سال 1392 اشاره کرد.

 

انواع شرکت معماری

انواع شرکت معماری شامل: شرکت های راه و ساختمان، شرکت های تاسیساتی، شرکت زیباسازی شهری و فضای سبز،شرکت های معماری و دکوراسیون می‌شود.
02166004175

ارتباط با هلدینگ سپنتا

برای ارتباط با هلدینگ سپنتا مجری پروژه های ساختمانی از طریق شماره تماس زیر و قسمت درخواست مشاوره اقدام کنید.

7 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی ترم سه رشته طراحی صنعتی هستم، میخواستم بدونم کدوم شرکت کارآموز پذیرش میکنه… برام مهمه که تو یه شرکت خوب آموزش ببینم…. ممنون

  2. ببخشید استاد میخواستم بدونم که امکان داره به جوانان جویای کار و فرصت مناسب بدید و که هم کار کنم وهم آموزش ببینم امیدوارم که جواب من خود رئیس هلدینگ بدند البته امیدوارم چون رویای من معماری هست
    اسم ناصر سالاری کفراج لیسانس مهندسی معماری کارشناسی پیوسته دارم سابقه یک سال کار درشرکت بارمان طراحان پارس دارم شماره تلفن همراه ۰۹۱۶۵۷۴۱۳۷۷
    سن ۳۰ساله مجرد هستم البته بستگی دارد که کا. داشته باشم یا نه

    1. سلام و درود برای راهنمایی بهتر، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02166004175

    1. سلام.
      حتما مطلب مفصل و جامعی در این باره روی وبلاگ سپنتا قرارداده خواهد شد. مارو دنبال کنید.
      ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Table of Contents