بهترین شرکت های ساختمانی – معرفی شرکت های ساختمانی

بهترین شرکت های ساختمانی

شرکت های ساختمانی زیادی در سطح کشور وجود دارند که برخی از آنها جزو پیمانکاران پروژه های بزرگ عمرانی ایران هستند، برای اینکه با این شرکت ها، نحوه کار و سوابق آنها بیشتر آشنا شوید، تصمیم گرفتیم در قالب یک مقاله لیست بهترین شرکت های هلدینگ ساختمانی ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

بررسی ها نشان می دهد هلدینگ های بزرگ ساختمانی ( به غیر از هلدینگ های تحت اختیار بنیاد تعاون ناجا و سپاه) در اختیار شرکت های بخش خصوصی قرار دارد که برخی از آنها به نهادهای بزرگ حاکمیتی وابستگی دارند.

منظور از شرکت‌های ساختمانی چیست؟

منظور از شرکت های ساختمانی(construction companies)، اشخاص حقوقی هستند که در بخش خصوصی کارهای ساختمانی و یا تأسیساتی انجام می دهند. این فعالیت ها شامل انجام پروژه‌های عمرانی از قبیل راه‌سازی، اسکله‌سازی، ساخت کلیه ابنیه مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی می‌باشد. لازم به ذکر است که هرکدام از این دسته‌ها نیز خود دارای شاخه‌های گوناگونی هستند؛ از قبیل اسکلت‌سازی، مقاوم‌سازی، حفاری و غیره.

5 ویژگی شرکت ساختمانی – شرکت های موفق ایرانی (شرکت ساختمانی)

  • داشتن خلاقیت و نوآوری
  • داشتن برنامه ریزی در معاملات و پروژه های خود
  • سرمایه گذاری به جهت گسترش تجارت
  • استقبال از ایده های جدید و نو
  • ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود

شرکت های بزرگ ساختمانی در ایران

قبل از معرفی شرکت های بزرگ ساختمانی، خوب است بدانید خیلی از این هلدینگ های پیمانکاری، به دلیل تحریم هایی که برای ایران گذاشته شده، مجبور شده اند فعالیت های خود را محدود به پروژه های داخلی کشور کنند و برای کار در عرصه بین المللی با محدودیت هایی روبه رو هستند که مانع از این میشود تا با غول های پیمانکاری و هلدینگ های ساختمانی جهانی رقابت کنند و این در حالیست که از لحاظ فنی و دانش در حد و اندازه همین غول ها هستند.

شرکت های بزرگ ساختمانی در ایران

۱۰ شرکت از شرکت های ساختمانی برتر صنعت ساختمان ایران

شرکت های ساختمانی: طبق پژوهش هایی که در چند سال اخیر بین 160 شرکت ساختمانی صورت گرفته، 10 هلدینگ ساختمانی به عنوان فعال ترین، بهترین و پرکارترین شرکت های صنعت ساختمانی ایران از سوی داورین و صاحب نظران عرصه ساخت وساز کشور، مدیران ارشد پروژه های ساختمانی و شرکت های تولیدی، مدیران شرکت های سرمایه گذاری و بانک ها، اصحاب رسانه و مطبوعات انتخاب شدند که در ادامه به معرفی مختصر هریک از این شرکت های ساختمانی خواهیم پرداخت.


 اسامی شرکت های ساختمانی – ۱۰ شرکت ساختمانی برتر صنعت ساختمان ایران:

  • هلدینگ ساختمانی سپنتا
  • شرکت ساختمانی سوپرپایپ اینترناشنال
  • ایرانیان اطلس
  •  شرکت مرسل قالب
  •  شرکت کیسون 
  • هلدینگ ساختمانی پدیده سازی
  • شرکت ساختمانی عمران و مسکن ایران
  •  شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران
  • شرکت مدیریت طرح آتیه سازان 
  •  شرکت ساختمانی پایا سامان پارس

 

شرکت ساختمانی سوپرپایپ اینترناشنال

سال‌هاست دست‌اندكاران و متخصصين ساخت و ساز كشور، شرکت ساختمانی سوپرپايپ را به عنوان يك شركت متفاوت در اين صنعت مي‌شناسند و يكي از شاخص‌های تفاوت را در كيفيت ممتاز خدمات این شرکت تجربه كرده‌اند. در آخرين جشنواره‌ي مركز تحقيقات ساختمان، كه معتبرترين مرجع تحقيقاتي در زمينه‌ي مصالح ساختماني است، سوپرپايپ به لحاظ كيفيت محصولات، برگزيده‌ اين مركز قرارگرفت. حضور ميليون‌ها متر لوله‌ي سوپرپايپ در پروژه‌هاي ملي و مرجع در سراسر كشور نشانه‌ اعتماد جامعه‌ مهندسی عمران به این هلدینگ ساختمانی است.

ایرانیان اطلس

هلدینگ سپنتا

 

ایرانیان اطلس، مصمم است تا پروژه های خود را با استفاده از آخرین و مدرنترین فناوریها، تجهیزات، روشها و بهره گیری از سامانه های نوین مدیریتی و فنی در حوزه های مختلف طراحی، اجرا و فروش در بازارهای رقابتی ارائه نماید. آنچه شرکت ساختمانی ایرانیان اطلس را از دیگر مجموعه های فعال در کشور متمایز میکند، برخورداری از توانمندیها و شایستگی‌هایی است که در قالب فرهنگ غنی سازمانی مبتنی‌بر اخلاق‌مداری، دانش‌محوری و کارآمدی سازمانی نمود پیدا می‌کند.

شرکت های ساختمانی؛ شرکت مرسل قالب

شرکت ساختمانی مرسل قالب در سال 1363با همکاري چند تن از بزرگان صنعت ساختمان و مجريان ساخت و سازهاي بتني و پروژه های عمرانی شروع بکار نمود، اين شرکت به پاس خدمات ارزنده پيشکسوت کارهاي بتني مرحوم آقاي « مرسل طاحوني » نام ايشان را زينت بخش فعاليتهاي خود قرار داده است و هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت های ساختمانی در کشور میباشد که اعتماد مشتریان خود را به خوبی بدست آورده است.

شرکت های ساختمانی: شرکت کیسون

كيسون يكی دیگر از شركت های بزرگ ساختمانی خصوصي در ایران است كه خدمات مهندسی و ساخت و ساز پروژه های عمرانی را در يك تراز جهانی در زمينه طراحی، مديريت، تدارك و اجرای پروژه‌های بزرگ و چند نظامه به كارفرمای داخل و خارج از ايران ارائه می‌دهد و نمونه بارز اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی است. كيسون تنها شركت در ميان پيمانكاران عمومي كشور است كه شش بار در سال های 1379، 1387،1386،1380، 1388 و 1389 به عنوان صادر كننده نمونه خدمات فني و مهندسي انتخاب شده است.

شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز

شرکت ساختمانی پدیده شاندیز در تاریخ 11/06/1388 تحت شماره 36527 نزد اداره ثبت شرکتهای مشهد با نام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز (سهامی خاص) به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت در شهر شاندیز- بلوار میرزا جواد آقا تهرانی-مرکز تعطیلات،سرگرمی و خرید پدیده واقع است.

پدیده شاندیز

شرکت عمران و مسکن ایران

شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران(سهامی خاص) در تاریخ 1373/07/16 تحت نام شرکت عمران و مسکن ایران در اداره ثبت شرکت های شهرستان اصفهان به ثبت رسید. متعاقب تصمیمات بنیاد مستضعفان در خصوص شکل گیری ساختار هلدینگ در امر شرکت داری، این شرکت از سال 1387 به عنوان یکی از هلدینگ های ساختمانی بنیاد با تحت پوشش قراردادن 7 شرکت مستقل و از سال 93 و پس از ادغام هلدینگ آتیه سازان در این شرکت، به عنوان تنها هلدینگ ساختمانی بنیاد مستضعفان با تحت پوشش قراردادن تمامی شرکت های ساختمانی و سرمایه گذار بنیاد مستضعفان در این رشته فعالیت، محسوب می گردد.

 شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران

شرکت های ساختمانی؛ شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران ( سهامي عام ) در تاریخ 1375/04/04 تحت شماره 122539 در اداره ثبت شرکتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسیده است. هدف از تاسیس شرکت جذب سرمایه ها و تجهیز پس اندازها به طور مستقیم و انبوه سازی و سرمایه گذاری در بازار سرمایه و همچنین راه یابی به بازار بورس اوراق بهادار بطوریکه این مهم در تاریخ 1377/02/28 محقق گردیده است.

شرکت مدیریت طرح آتیه سازان 

شرکت مدیریت طرح آتیه سازان با تحت پوشش قراردادن 6 شرکت آتی ساز، شرکت مهستان، شرکت ونک پارک ، شرکت سامان ایران، شرکت خانه ایرانیان و شرکت عمران و توسعه شهرک قدس به فعالیت ساختمان سازی می پردازد. این سه شرکت تحت مدیریت بنیاد، بیشترین تعداد پروژه های ساختمانی را در اختیار دارند.

 شرکت ساختمانی و راه سازی پایا سامان پارس

شرکت های ساختمانی؛ این شرکت راهبری و هدایت ۵ شرکت پیمانکاری عمرانی با سابقه چندین دهه فعالیت، به نام های «جنرال مکانیک، ملی ساختمان، دی، رامان، تالون» و ۱ شرکت مشاوره ای به نام «مهندسین مشاور بنیاد سازه» را عهده دار بوده و با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و آموزش‌ دیده شاغل در مجموعه گروه هلدینگ و بهره ‌برداری از طیف وسیعی از ماشین آلات و تجهیزات تخصصی عمرانی و همچنین بکارگیری تکنولوژی ‌های روز دنیا،

در حوزه های «ساخت سد و تاسیسات و سازه‌های آبی، حمل و نقل زمینی، ریلی، مترو، فرودگاه، پل، تونل، ساختمان ‌های صنعتی و غیرصنعتی و مشاوره فنی – مهندسی»، پروژه های ملی بسیاری را اجرا و به مرحله بهره برداری رسانده است.

هلدینگ سپنتا

 

هلدینگ ساختمانی سپنتا

هلدینگ ساختمانی سپنتا یکی از شرکت های ساختمانی معتبر تهران میباشد که از سال 89 تاکنون مجری خدمات متعدد پروژه های عمرانی با نیروی متخصص و  مهندسین حرفه ای خود میباشد. هلدینگ سپنتا با تلاش شبانه روزی کارکنان خود توانسته در لبست 10 شرکت ساختمانی برتر استان تهران قرار بگیرد و تبدیل به یکی از شرکت های عمرانی گرید 1 ایران شود، جهت استفاده از خدمات شرکت مهندسین مشاور ساختمانی سپنتا همین حالا با ما نماس بگیرید.

call to action

 

 

ارتباط با هلدینگ سپنتا

برای ارتباط با هلدینگ سپنتا مجری پروژه های ساختمانی از طریق شماره تماس زیر و قسمت درخواست مشاوره اقدام کنید.

43 پاسخ

  1. شرکت شما خیلی بزرگ و کاربلد است. توضیحاتتون رو خوندم و ازش استفاده میکنم. ممنون از مدیریت سپنتا

  2. سلام و وقت بخیر
    در کرج قطعاتی زمین ۲۰۰ تا ۹۰۰ متر زمین هست که نیاز جهت ساخت آنجا نیاز به یک مشارکت کننده قدر و خوب داریم اداره در صورت امکان با شماره ذیل تماس حاصل نمایید .
    09128706615

  3. سلام و عرض ادب
    برای ساخت یک مجتمع مسکونی در حومه تهران
    جنوب تهران نیازمند یک سازنده قوی یا شرکت متخصص با رزومه عالی در ساخت مسکن هستیم
    فوری
    09361795480
    نقیبی

    1. سلام و درود برای راهنمایی بهتر، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02166004175

  4. دپارتمان املاک آقای خانه

    تهاتر صفر تا صد مصالح ساختمانی با تضمین کف قیمت بازار بدون هیچگونه پرداختی پروزه به اتمام که رسید واحد تحویل میگیریم به ازای مصالح تامین شده.

    جهت اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید

    09138967790

  5. با سلام خدمت همکاران گرامی

    شرکت جوش و برش صایین آریا وارد کننده تجهیزات صنعتی ( دریل مگنت – مته های گردبر – مته های کونیک – دستگاه های برش ورق و ..) می باشد که آمادگی همکاری با پیمانکاران محترم سازه های فلزی و ساختمان سازی را دارد . با سپاس صادقیان 09128573195

  6. کارگاه بتنی همراه فروش انواع مصالح ساختمانی به صورت کلی و جزئی آماده همکاری با پروژه‌های عظیم عمرانی , تجاری و مسکونی می‌باشد .
    با مدیریت علی گلبهاری 09123441586

  7. «سلام ٫آلفانیرو تولید کننده انواع پیچ و مهره -انکربولت ساختمانی »
    تلفن پشتیبانی:۰۹۳۷۸۷۲۴۳۰۴
    مدیریت :۰۹۱۲۹۶۷۶۸۹۳
    تلفن فروشگاه:۶۶۶۲۶۵۶۶
    فکس:۶۶۶۹۸۱۲۶
    آدرس:تهران-مجتمع تجاری ۱۷ شهریور-بلوک Aالف-
    طبقه همکف پ ۴۸
    ارداتمند شما پویا رشیدی

  8. سلام و عرض ادب
    خدمات کولرگازی (لوله کشی، نصب، تعمیر و سرویس و نگهداری) با نازلترین قیمت

    شماره تماس:
    09122271132
    برهان

  9. شرکت مدیران صنعت کارآمد اولین طراح و مجری سیستم های هوشمند ذوب برف و یخ و گرمایش از کف الکتریکی با 16 سال سابقه آماده ی ارائه ی خدمات به کلیه ی شرکت های ساختمانی و سازندگان و انبوه سازان می باشد.
    مشاوره : 09121305217

  10. شرکت عایق ساند با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه اجرای پروژه های عایق بندی صوتی و حرارتی مفتخر است تا با تکنیک های نوین و استانداردهای جهانی در زمینه های رفع صداهای هوابرد و کوبشی دیوارهای مشترک، سقف ها ، رایزرها ، چاله آسانسور ها ، موتورخانه (با حداقل ضخامت) در مجتمع های مسکونی ، واحد‌های صنعتی و کارگاهی همچنین در زمینه های آکوستیکال تریتمنت و کنترل آمبیانس های محیطی و اجرای عایق بندی صوتی سالن های اجتماعات ، سالن های ورزشی ، استودیو های میکس و مسترینگ ، اتاق های ضبط پادکست ، آموزشگاه های موسیقی
    در خدمت شما هموطنان عزیز و گرامی باشیم.
    این شرکت مفتخر است تا با بهره گیری از دانش فنی گروه مهندسین صدا بدون استفاده از متریال های غیر استاندارد ، سمی و سرطان زا (نظیر پشم سنگ ها ، پشم شیشه ها و…. ) با استفاده از سایلنت برد ها و تکنیک ابجاد کامپاندهای نامتقارن ضریب میرایی و جذب صداهای آلاینده محیطی را تا ۹۰ درصد کاهش دهیم.
    «««کیفیت و ضمانت اجرا شعار ما نیست بلکه‌ اعتبار ماست»»»

    لطفاً از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید

    ayegh48sound

    1. اگر به دنبال خانه ای زیبا و دکوراسیون دلنشین و تغییرات در فضای کاری خود هستید با ما به آرزوهایتان خواهید رسید. صنعت شمس ماندگار نامی برجسته در زمینه کابینت های خانکی و اداری، سرویس خواب مدرن و مبلمان و صندلی و میزهای اداری

      به افرادی که هر مشتری هدف معرفی کنند ضمن انعقاد قرارداد رسمی و معتبر در دفتر شرکت، 5 درصد از فاکتور فروش به آن ها تعلق میگیرد که باتوجه به مبلغ فاکتورهای شرکت، مبلغ قابل توجهی می باشد.

      برای درخواست یا همکاری با بنده تماس بگیرید.
      09210113826 نظری

  11. با عرض سلام و ادب و احترام
    کارخانه راه نو در کنار شماست
    ساخت و تولید انواع درب و پنجره های UPVC و الومینیوم ارسال به تمامی نقاط با بالاترین درجه کیفیت صنعتی و 10 سال ضمانت و خدمات پس از فروش ، با تمام پروفیل های درجه یک #ویستا بست #همارشتن #سیندژ#بوتیا2500#گنووین #هافمن و….
    و تولید انواع شیشه های سکوریت و 4 میل و 6 میل در تمامی ابعاد برای نما های شیشه ای و پنجره های دوجداره
    #تولید #نصب
    شماره تماس جهت مشاوره و سفارش :09152031122

  12. سلام و عرض ادب
    خدمت تمامی مهندسان و انبو سازان و شرکت های ساختمانی و وابسته
    شرکت سفید بام کرمانیان اولین و بزرگترین تولید کننده طیف وسیعی از محصولات شیمی ساختمان در جنوب شرق کشور آمادگی خود را جهت ارائه انواع محصولات این شرکت شامل: افزودنی های بتن، ملات های آماده، چسب های ساختمانی، پودرهای بند کشی، پرایمرها، رنگ و نماهای داخلی و خارجی، عایق های رطوبتی و عایق های حرارتی و صوتی با قیمت های مناسب و کیفیت تضمین شده اعلام میدارد لذا جهت سفارش و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تماس های ذیل و آدرس وب سایت ، ارتباط حاصل نماید. Email:kermantiss@gmail.com
    034-33241664 – 09120501976

  13. سلام و عرض ادب خدمت تمامی عزیزان
    سامانه کنترل تردد ورود و خروج خودرو مبتنی بر RFID ، محصول جدید شرکت الکتروپیک می باشد .
    در این سیستم هوشمند ، ریموت کنترل جک پارکینگ حذف و با استفاده از تگ های نصب شده روی شیشه خودرو و آنتن هایی که در دو سمت درب پارکینگ نصب می شود ، هنگام نزدیک شدن به درب پارکینگ ، درب باز می شود .
    از مزایا و ویژگیهای این محصول می توان به امنیت بالا بواسطه منحصر بفرد بودن کد شناسایی هر تگ اشاره نمود .

    1. سلام علیکم خدمت همه بزرگواران

      خدمات نقاش و رنگکار ساختمانی، در چوبی و آهنی و …. پذیرفته میشود….

      تماس:
      آقای: حسینی
      09330416793

  14. شرکت تولیدی ایزوگام آفتاب بام شرق دلیجان تولید کننده انواع ایزوگام و عایقهای رطوبتی با ظرفیت سالانه ۳ میلیون متر مربع عایق قیری آماده همکاری با کلیه پیمانکاران و مدیران پروژه و مهندسان و انبوه سازان در سراسر کشور میباشد .

    جهت تماس با شرکت با شماره های ۰۹۱۸۱۶۹۴۸۰۰ و ۰۹۱۲۰۶۶۰۱۸۵ و ۰۸۶۴۴۲۴۱۱۴۹ تماس بگیرید .

  15. سلام وقتتون بخیر
    جهت خرید توری فایبر گلاس مناسب برای اب بندی استخر، گچ کاری دیوار برای جلوگیری از ترک خوردن، اپوکسی پشت سنگ، پشت نما ها با ما در تماس باشید
    سورین بافت
    09130399452

  16. سلام و عرض ادب
    ما در زمینه ی فروش و صادرات انواع سنگ ساختمانی از جمله سنگ لاشتر با ابعاد تایل و اسلب فعالیت داریم، در صورت نیاز و ثبت سفارش با شماره ی 09016969003 تماس بگیرید.
    اصفهان، شهرک صنعتی محمود آباد، نوروزیان
    instagram : pietra_stone69

  17. سلام وقتتون بخیر. راننده بابکت ولودر هستم دارای گواهینامه ویژه و سابقه کار بالا در هر زمینه ای آماده همکاری با شما هستم 09182740638

  18. با عرض سلام وخسته نباشید
    خدمت تمامی مهندسان و انبو سازان و شرکت های ساختمانی و وابسته
    شرکت معدن فراور امداد تولید کننده انواع سنگ های نما، کف، راه پله، زیر پله،اسلب و… و دارا بودن مالکیت معادن حاجی آباد و آتشکوه آمادگی خود را جهت ارائه انواع سنگهای ساختمانی با قیمت های مناسب اعلام میدارد لذا جهت سفارش و استعلام میتوانید از طریق شماره تماس های ذیل و آدرس وب سایت ، ارتباط حاصل نماید.
    09167480517داودی
    09209513012 شماره شبکه های مجازی

  19. سلام وقت بخیر
    شرکت خزر پول در زمینه ی محوطه سازی و تفریحات آبی فعالیت دارد.برای داشتن یک ویلای جذاب و استخر مناسب و با کیفیت ،با گارانتی و وارانتی با ما تماس بگیرید.
    02155873402
    09196218358

  20. سلام و عرض ادب
    بدینوسیله به اطلاع می رساند، فعالیت شرکت بهسازان سرای مهر آهنگ، در زمینه مشاوره، نصب و اجرای سیستم اطفاء حریق و عرضه و تولید تجهیزات آتش نشانی از قبیل کپسول آتش نشانی، بیم دیتکتور، دستگاه زنده یاب و دیگر تجهیزات آتش نشانی، نمایندگی کمپانی تجهیزات اعلام حریق گلوبال فایر و تولید کننده جعبه آتش نشانی پیشرو می باشد.
    خواهشمند است جهت آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات ما، از وبسایت و شبکه اجتماعی این شرکت از آدرس های ذیل دیدن فرمایید:
    اینستاگرام: bsma.ir
    لطفا جهت دریافت توضیحات بیشتر با آقای مهندس درخشانی تماس بگیرید. 09131190859
    باتشکر. بهسازان

  21. باسلام خدمت مهندسین وانبوهسازان گرامی اینجانب حدودا.۱۶سال درزمینه ارماتوربندی وقالبندی بصورت پیمانی با چندین شرکت همکاری داشتم .بااحترام درصورت انتخاب ما برایخدمت رسانی در ضمینه قالب‌بندی وارماتوربندی بصورت پیمانی ودرصدی باشماره ۰۹۱۴۲۲۰۸۳۸۶ تماس حاصل فرمایید بااحترام نوروزی

  22. با سلام و احترام شرکت بستر سازان ثمین ( ثمین پلیمر) در زمینه ی تولید و نصب کفپوشهای صنعتی و اپوکسی ، انواع کفپوشهای رولی ، عایق های بام ، رنگهای ساختمانی و صنعتی در خدمت انبوه سازان و پیمانکاران محترم می باشد .
    تلفن تماس ما :09376625815
    02634905012

    1. سلام وقت بخیر
      شرکت ایران بازالت
      تولید کننده سنگ آتش فشانی بازالت با قیمت مناسب از معدن همدان
      ۰۹۱۲۱۰۰۱۴۱۲
      ۰۹۱۲۱۷۷۷۸۸۲

  23. حامد امکاج
    درود و عرض ادب ، خدمت سازندگان، مهندسان، و انبوه سازان عزیز و شرکت های ساختمانی و آتلیه های معماری، شرکت هندسه نما پارس با بهره گیری از همکاران با تجربه و دارای دانش فنی بسیار بالا در زمینه مهندسی، تامین و اجرای نمای ساختمان (نمای خشک) در خدمت شما عزیزان می باشد. برخی از محصولات ما عبارت است از :انواع کرتین وال، انواع هندریل شیشه ای، انواع نمای اسپایدر، سمنت برد، سرامیک خشک، و هر آنچه در زمره نمای خشک قرار می گیرد.

    با احترام در صورت انتخاب ما برای خدمت رسانی با شماره فوق تماس حاصل بفرمایید.
    09365141346

  24. سلام و عرض ادب
    خدمت همه مهندسان و انبوه سازان عزیز و شرکت های ساختمانی
    شرکت بزرگ ما در خدمت شماست برای طراحی ،تولید و نصب انواع درب و پنجره های دوجداره ترمال بریک و UPVC همراه با عرضه شیشه ها با علامت استاندارد ایران
    09153332845
    لطفا پیام دهید

  25. باسلام و احترام
    اینجانب رضا اشرفی دارای نمایندگی رسمی صفرتاصد سنگ نما تراورتن معدن لوشان و هرنوع سنگ دیگر درکارخانه اصفهان در پروژه های بزرگ با تخفیف بالاتر از همه جا در خدمت شما عزیزان هستیم.
    ۰۹۰۱۹۱۹۸۹۰۴

  26. شرکت پرتوگران صنعت خیام
    ساخت انواع سوله و سازه صنعتی
    ساخت انواع مخازن ذخیره
    برج سازی
    اسکلت ساختمان
    راه اندازی کارخانه
    اسکای لایت سازه های دریایی
    در سرتاسر ایران در خدمت شما عزیزان هستیم

    1. ممنون از وقتتون
      برای ارتباط با این شرکت ها میتونید به وبسایت هر کدوم سر بزنید.

  27. باسلام و احترام
    اینجانب محمد نوروزی دارای نمایندگی رسمی صفرتاصد وسایل روشنایی در پروژه های بزرگ با تخفیف بالاتر از همه جا در خدمت شما عزیزان هستیم.
    ۰۹۱۹۱۱۴۲۴۸۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Table of Contents